9 november 2012

Hello

Jag har bestämt mig för att börja om med bloggandet,
om inte annat för min egen skull.
Det finns ingen röd linje att följa här, inget tema,
utan det kommer att variera från dag till dag
vad jag skriver om.

För att klargöra detta från början:

 - Dessa texter och bilder tillhör mig - Magdalena Nilsson Saulo.
 - Om jag publicerar någonting som inte tillhör mig så kommer jag att skriva det.
 - Dessa åsikter är mina, och blir du förbannad så klaga bäst du vill, men jag - i makten av mig själv och mitt ego - förbehåller mig rätten att radera kommentarer med stötande innehåll.
 - Vill du diskutera? Bra! Gör det! Men var snäll och använd vårdat språk och i alla fall en acceptabel mängd grammatik.
 - Har du frågor? Fråga på!

// Magda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar