26 mars 2013

En tisdagskväll

Sitter vid min dator och målar naglarna i en knalligt orange nyans, ni vet, på grund av någon slags anledning som eventuellt inte existerar. Jag tycker inte om nagellack. Alls. Men man måste ju göra någonting. Tydligen.

Jag har tänkt försöka börja om med detta förbannade bloggandet igen.
Jag tycker ju om att skriva, så en blogg borde ju inte vara så svår att hålla efter. Kanske.

Jag vet ju att jag har minst två trogna läsare, det vill säga jag har två stycken som går in och läser om jag säger åt dem att göra det. Bara det är ju anledning nog att skriva.

För att hjälpa mig själv på traven så har jag polckat (ja kära dator, jag ser att jag skriver fel) *plockat fram en gammal dagbok från en cirka sjuttonårig Magda (nejnej dator, inga röda streck här, det är mitt namn), slitit ut de åtta sidorna jag lyckades plita ner under ett helt år och tänker bära runt den, för att kunna skriva ner alla de mer eller mindre briljanta tankarna jag får ett par-tre gånger om dagen.

Expect greatness from here on out!

// Magda (med rött streck under)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar